Autor |
Wiadomość |
mangus |
Wysłany: Pią 15:46, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
No to w takim razie opłaca sie zmienić... Jeszcze nie próbowałem, ale skoro tak mówisz |
|
|
Matti |
Wysłany: Pią 15:27, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
no większą i to jeszcze jak! |
|
|
mangus |
Wysłany: Śro 16:49, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Nie wierz takim rzeczom... Chyba, że kolanko od WSK'i ma większą średnicę |
|
|
Matti |
Wysłany: Śro 16:33, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
widziałem kolanka w Jawie od wsk'i i mówili że jest mocniejsza |
|
|
mangus |
Wysłany: Śro 16:07, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
No to by nic nie dało... Gdybyś dał dyfuzor to tak |
|
|
Matti |
Wysłany: Śro 14:23, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
ciekawe o ile może jawa być mocniejsza jak by kolanko dał od wsk'i |
|
|
mangus |
Wysłany: Nie 9:11, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
Tak, bo wtedy spaliny mają lepszą drogę do wyjścia |
|
|
Matti |
Wysłany: Nie 8:47, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
dobre zasady tuningu. gdy oczyścimy kolanko z nagaru to będze mocniejszy? |
|
|
mangus |
Wysłany: Pią 19:53, 06 Kwi 2007 Temat postu: Ogólnie o tuningu dwusuwów |
|
Pewne zasady tuningu dwusuwów:
1.Można zakupić wydech sportowy lub od większego motocykla.
2.Można założyć gażnik od większego motozykla. Link do tematu o gażniku : http://www.jawa50ogar200.fora.pl/viewtopic.php?t=35
3.Polecam zakup fajki NGK i świecy.
4.Warto również zakupić filtr stożkowy.
5.Można wyczyścić kolanko z nagaru.
6.Zrobić polerkę skrzyni korbowej.
7.Odważni mogą spróbować kupić zestaw 60 ccm z allegro, ale z doświadczenia wiem, że lepiej kupić ten droższy.
8.Dla odważnych również jest przeróbka w postaci splanowania głowicy.
9.Można też (już nie dla odważnych) rozwiercic dysze albo kupić większe tylko, wtedy motor będzie więcej palić.
Piszcie wasze propozycje tuningu silników dwusuwowych |
|
|