FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Nasze motorki Strona Główna
->
Dane techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin, ogłoszenia
Codzienne zdarzenia
----------------
Usterki
Wasze przeżycia
Fajne
Nasze bryki
----------------
Jawa 50
Ogar
Simson
Motorynki
Komar
WSK
MZ
Dane techniczne
Tuning
----------------
Tuning silnika
Tuning wizualny
Porady
O nas
----------------
Użytkownicy forum
Mini giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Inne
Sklepy internetowe
Hyde-park
----------------
Pogadanki
Funwork
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Matti
Wysłany: Czw 11:52, 03 Maj 2007
Temat postu: Dane techniczne Peugeota Jetforce
Dane techniczne Peugota Jetforce
Zdjęcia:
Opis:
Peugeot Jetforce
Tego jeszcze nie było- skuter z turbo sprężarką. No więc ktoś a dokładnie Peugeot zrobił rewolucje a swój wynalazek nazwał JETFORCE. Już 50-tka daje nam dużą satysfakcję z jazdy szczególnie jeśli możemy wyzwać na światłach jakiegos kolesia na setce nie mając żadnych obaw.
Montowane w nim silniki to dwusuwowa 50-tka z wtryskiem TDSI, albo 125 ccm z czterosuwową jednostką w wersji zablokowanej (kat. A1) lub odblokowanej z turbosprężarką. Ta ostatnia jeździ podobnie jak skutery 250 ccm. Aby zatrzymać tego potwora wykorzystano 2 tarcze hamulcowe wspomagane zaawansowanym systemem wspomagania SBC (syncro braking concept), PBS (powered braking system), a nawet ABS-em(w opcji). Dzięki temu skuter zatrzymujemy prawie w miejscu jedną ręką nawet na śliskiej nawierzchni. Opony są niesamowicie szerokie- z przodu 130 mm a ztyłu 150- 13 calówki. Design jest naprawde niesamowity- to nie jest tylko moje zdanie bo nie słyszałem żeby sie komuś nie podobał z wyglądu. jest poprostu odlotowy.
Zastosowano w nim sprawdzone w Peugeotach i dobrze działajce zawieszenie Paioli na przodzie oraz pojedynczy centralny amortyzator z tyłu. Konstrukcja ramy zapewnia zwiększoną sztywność. Poziomo ustawiony silnik i nisko umiejscowiony zbiornik paliwa sprawiają że połoenie środka ciężkości jest bardzo niskie (czyt. dobre). Udało się Peugeot'owi zrobić w nim bardzo mały promień skrętu.
Nie mam jeszcze trwałej opinii na temat tego skutera, ale patrząc na wygląd i na pozytywne zdania w wielu opisach noi oczywiście na osiągi to bym nim nie pogardził. Nie gardze samym skuterem ale gardze ceną. Pomimo sprężarki i super osiągów to nie wiem czy nawet gdybym dostał tyle kasy ile on kosztuje to bym wolał chyba coś bardziej luksusowego jak np. elyseo.
Dane techniczne( Jetforce 125 compresor gedrosselt*):
Pojemność skokowa- 125 ccm
Chłodzenie- cieczą
Moc kW (KM)- 11 (15) przy obr./min. b.d.*1
Moment obr.(Nm)- b.d.
Liczba cylindrów- 1/czterosuw
Rozrusznik- elektryczny
Hamulce przód/tył- tarcza/tarcza
Masa z paliwem- b.d.
V max stłumiony/odtłumiony- b.d. ale myśle że 150 pojedzie
Cena:
-12500 pln(2003 r.)
-14000 pln(2004 r.)*2
*dałem tu 125-tke gdyz o 50-tce jeszcze niewiele wiadomo
*1 ten oblesny skrut oznacza brak danych- niestety to co jest to najwiecej co moge znalezc
*2 są to ceny za 50-siątke bo w Polsce nie ma 125:)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Nasze motorki:
.::Strona stworzona z myślą o posiadaczach motorowerów::.
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin