FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Nasze motorki Strona Główna
->
Dane techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin, ogłoszenia
Codzienne zdarzenia
----------------
Usterki
Wasze przeżycia
Fajne
Nasze bryki
----------------
Jawa 50
Ogar
Simson
Motorynki
Komar
WSK
MZ
Dane techniczne
Tuning
----------------
Tuning silnika
Tuning wizualny
Porady
O nas
----------------
Użytkownicy forum
Mini giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Inne
Sklepy internetowe
Hyde-park
----------------
Pogadanki
Funwork
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Matti
Wysłany: Czw 11:56, 03 Maj 2007
Temat postu: Dane techniczne Peugeot Speedfight 2
Zdjęcia:
Opis:
Aerodynamiczna sylwetka, osadzona na szerokich oponach o niskim profilu, hamulce tarczowe na obu kołach, zapatrzone w dal kocie ślepia reflektorów i efektowna kolorystyka - wszystko to czyni z drugiego Speedfighta obiekt westchnień niejednego nastolatka.
Silnik dysponuje przyzwoitą mocą, która pozwala rozpędzić Peugeota do ok 90 kmh, jednak kosztuje go to aż 4 l bezołowiówki.
Silnik pracuje bardzo cicho dzięki tłumikowi jeszcze z poprzedniej wersji, niektórym jednak ten dźwięk nie przypada do gustu twierdząc, że chodzi jak by był na prąd. Jednak na postoju z wydechu dochodzi przyjemny basowy pogłos, którego mogą pozazdrościć inne sportowe skutery.
Oprócz mobilności liczy się też komfort. Skuterzysta średniego wzrostu wygodnie siądzie za kierownicą, wyżsi mogą mieć problemy ze zmieszczeniem kolan. Dla pasażera jest wygodny uchwyt za siedzeniem
(w wersjach X-RACE i WRC 206 jest efektowny spoiler) i rozkładane podnóżki.
Speedfight 2 osadzony jest na tym samym zawieszeniu co jego poprzednik, przedni wahacz niby zmodernizowany ale nadal troche nazbyt miękki. Całe zawieszenie jak w poprzedniej wersji wykazuje pewne słabości podczas składania się w zakręt. Kładzie się praktycznie sam i czuć, że zawieszenie się ugina, nie jest to przyjemne uczucie; lepiej sprawuje się tu sztywny Aerox lub Runner, ale Speedfight lepiej od swych konkurentów tłumi nierówności. Peugeot ma także ciekawą strategię polegającą na przygotowywaniu co pewien czas modelu specjalnego o jeszcze ciekawszym wyglądzie,
np.: X-Race, 206 WRC.
Od siebie chce dodać że też długo chorowałem na ten skuter ale tylko dla tego że mam znajomego w Niemczech i tamten go strasznie zachwala. Tylko jakie w Niemczech są drogi...? Jego zawieszanie nie jest optymalne na nasze polskie drogi. Dlatego tym którzy go uwielbiają za wygląd radzę się porządnie zastanowić przed kupnem. Wiele osób mi mówiło że się strasznie psuje. Poprostu musisz trafić żebyś nie miał z nim problemów- tak to moge podsumować.
Dane techniczne(Peugeot Speedfight 2 50 LC Furios):
Pojemność skokowa-49 ccm
Chłodzenie-cieczą
Moc kW (KM)-3.7 (5.0) przy obr./min. 6900
Moment obr.(Nm)-5.5
Liczba cylindrów- 1/dwusuw
Rozrusznik- elektryczny lub kopniak
Hamulce przód/tył- tarcza/tarcza
Masa z paliwem-96 kg
V max stłumiony/odtłumiony-48/95 km/h
Cena:
-9600 pln(chłodzone powietrzem)
-10400 pln(chłodzone cieczą)
-11500 pln(limitowane wersje)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Nasze motorki:
.::Strona stworzona z myślą o posiadaczach motorowerów::.
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin